דרך ההגנה 34, תל אביב (צמוד לרכבת ההגנה)
חניה במקום -10 דקות חינם
ייתכנו עיכובים במשלוחים בעקבות נובמבר SALE

ייתכנו עיכובים במשלוחים בעקבות נובמבר SALE

מדיניות משלוחים ותשלומים

1. ללקוח האופציה לבחור את סוג המשלוח, בכפוף לתשלום דמי המשלוח כמפורט באתר.

איסוף עצמי מהחנות – דרך ההגנה 34 תל אביב (בתיאום מראש וואטסאפ 03-9080551)

תהא ללקוח האפשרות לאיסוף עצמי מהחנות, אך הלקוח לא יזוכה בדמי המשלוח.  דמי המשלוח הלווים הינם עבור יעד אחד בלבד, גם אם הוזמן פריט אחד או מספר פריטים.

או עם שליח עד הבית או למען אחר שנבחר על ידי הלקוח

(בכפוף לנהלי חברת השליחויות, פרט לאזורי יו”ש)

בכפוף לתשלום דמי המשלוח כמפורט באתר אשר יתווספו למחיר הפריט/הפריטים.

דמי המשלוח הלווים הינם עבור יעד אחד בלבד, גם אם הוזמן פריט אחד או מספר פריטים.

התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי של הלקוח , ביט או פייבוקס,

ויתווסף לסך כל התשלום כולל הפריטים שהוזמנו. 

לא ניתן לבצע תשלום עם כרטיסי אשראי אמריקן אקספרס ודיינרס.

2.  תעריף דמי המשלוח יפורסם באתר לפני ביצוע הקנייה, ועשוי להתעדכן מעת לעת.

3. יודגש כי לא יהיה ניתן לשנות את יעד האספקה שנבחר על ידי הלקוח.

לאחר ביצוע ההזמנה, ניתן לשלוח מייל לשירות הלקוחות בבקשה לשינוי

ואנו נבחן את הנושא בתנאי שהאספקה טרם נשלחה.

טלפון/וואטסאפ לשירות לקוחות: 03-9080551 או באמצעות הדואר האלקטרוני:

info@bike.oz-digital.co.il   

4. O.Z  BIKE מתחייבים לספק את ההזמנה לאחר ביצוע תשלום בלבד, ובתנאי שאושר

על ידי חברת האשראי/ביט/פייבוקס.

כל עוד לא הועבר תשלום באשראי/ביט/פייבוקס, ההזמנה לא תטופל.  

5. זמן אספקת המשלוח הינו עד 7 ימי עסקים,  ו-10 ימי עסקים ליישובים מרוחקים, לא כולל שישי-שבת, ערבי חג וחג (תלוי ביעד)

עקב מצב מלחמה, ו/או בתקופת חגים  המשלוח עלול להתעכב מעבר לכתוב לעיל.

הכל לפי שיקול דעתה הבלעדית של O.Z BIKE

6. המשלוחים יבוצעו באמצעות חברת משלוחים עצמאית אשר נבחרה על ידי O.Z BIKE 

ויכולה להשתנות מעת לעת.

7. O.Z BIKE לא תהא אחראית על עיכובים או שאינם בשליטתה ו/או בידיעתה

אשר לא היו ניתנים למניעה ו/או שמקורם ע”י הלקוח, וכמו כן בגין קושי/אי

השגת הלקוח בטלפון בשעות התיאום.

 עיכוב לא ייחשב כהפרת התחייבות לאספקת המוצר.

8. נציג חברת המשלוחים יצור קשר עם הלקוח באמצעות טלפון/מסרון,

מועד מסירת המשלוח תלוי, בין היתר, בזמינות הלקוח לקבלת המשלוח

במידה והלקוח לא יהיה בכתובת המשלוח ביום אספקת ההזמנה, יחוייב הלקוח בדמי משלוח כפולים על פי מדיניות חברת המשלוחים: פעם אחת איסוף המוצר מבית העסק ובפעם השנייה החזרתו לבית העסק, וזאת בנוסף ל 5% דמי ביטול או 100 שקלים (הנמוך מביניהם על פי החוק).

במידה והלקוח אינו זמין, ניצור עימו קשר טלפוני וללקוח תהא האפשרות

לאיסוף עצמי מהחנות, אך הלקוח לא יזוכה בדמי המשלוח.

במידה והלקוח אינו זמין לקבלת המשלוח, אין זה ייחשב כאיחור במסירת ההזמנה.

9. O.Z BIKE לא תהא אחראית לכל עיכוב ו/או אי אספקה הנובעים מפרטי התקשרות שגויים

 ו/או לא מלאים ומדויקים אשר נמסרו ע”י הלקוח, וכן לא תהא אחראית לכל עיכוב או איחור

באספקה ו/או אי אספקה שנגרמו מכוח עליון או אירועים שלא בשליטתה כגון:

שביתה/מלחמה/מבצעים /נזקי טבע וכ’ו.

במידה של איחור או עיכוב אשר ידועים מראש תיידע את הלקוח מראש על כך

 באמצעות פרטי ההתקשרות שנמסרו ע”י הלקוח.

10. אפשרות תשלום נוספת היא מזומן אך ורק בעת איסוף עצמי מהחנות בדרך ההגנה 34, תל אביב. 

יש להגיע עם סה”כ הסכום שמוצג בהזמנה,